Fordele ved avisannoncering

Aviser har gennemgået dørtrin i amerikanske hjem siden begyndelsen af ​​1700’erne. Siddende med en avis og en kop kaffe om morgenen vil altid være en af ​​de mest intime medieoplevelser, der findes. “Titlen på denne artikel er” Avisannoncering. .. Fordele afsløret “så … hvornår vil fordelene blive afsløret? Jeg kommer til det! Bladet har bygget sit ry som en betroet kilde til information, det gælder ikke kun dets artikler, men også for reklamerne Hver enkelt avis har retningslinjer og begrænsninger, der skal opfyldes af hver enkelt annoncør. Forbrugerne kan fortsætte med at føle sig sikre, at reklamer, der gør det til at udskrive, er blevet checket ud og godkendt til deres fordel.

En anden fordel ved avisannoncering er det bærbare / permanente aspekt af en avis. En avis er meget let toted fra hjem til arbejde, til frokost, tilbage til arbejde og tilbage til hjemmet. Dette giver læserne mulighed for at hente papiret, når det passer dem. Hvad angår den permanente funktion i avisen … lad os se på et eksempel. Over en kop kaffe gennemgår du siderne i dit lokale papir overnatning øland. Du kommer på tværs af en annonce for et nyt produkt, der rammer din fancy. Du stiller papiret til side til senere, når du har lidt fritid og kan undersøge produktet. Senere i ugen henter du annoncen og foretager et telefonopkald til virksomheden, der reklamerer for produktet.

Måske er det bedste argument for at gøre sagen for avisannoncering den “opt-in” -funktion. Verden er fuld af irriterende reklamer (for ikke at sige, at de ikke virker), tv-reklamer, pop-up internetannoncer, spam e-mails osv. Osv. Avisannoncer er fortsat en opt-in-reklamemetode. Folk kan afgøre, om de skal læse dine avisannoncer. De ved, at annoncerne er der sammen med de artikler, de læser hver dag, og de har valget. Og som det viser sig, vælger mange voksne at læse disse annoncer, fordi de finder dem nyttige. I et 2007-studie foretaget af Mediamark sagde 51% af de voksne, de interviewede, at de fandt avisannoncering “noget / meget nyttigt”. Denne dag og alder, folk ønsker ikke at blive generet.

Annoncører har en vanskelig beslutning i at distribuere deres reklame budgetter. Der er ikke noget “rigtigt svar” for, hvordan eller hvor du skal bruge dine penge. Ingen annonceringsplan vil være rigtig for alle annoncører. De tilbyder fordele for annoncører, at webbaseret reklame ikke kan. Avisannoncering arbejder stadig for annoncører, der fortsat anerkender dens værdi. Når du deler dit reklamebudget i år Gøre din forskning, veje dine muligheder, men overser ikke den værdi, at aviser altid har tilbudt annoncører.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *